beställningen har kommit!

publicerat i Vardagsliv
Hämtade mitt paket från H&M på gott om mål som har legat där snart en vecka. Hade till och med glömt bort vad jag beställt, så det blev en överraskning när jag öppnade. Det tittade fram en rosa top med spets (den som jag redan har i grått och svart), ett par beiga shorts som är höga i midjan, och en midjehög blommig, svart kjol i jeansliknande material. Dock måste jag skicka tillbaks shortsen och ta dem i storlek 42!! I vanliga fall har jag 38? H&M är väldigt små i storlekarna i midjan, eller så är det jag som har blivit extremt fet runt midjan. Kan tänka mig att det är det sistnämnda.

Imorgon är det tvättdags, så jag var tvungen att konka hem alla jobbtröjor i påsar. Tog även hem lite DHL-kartonger som jag ska skicka iväg mina väskor i som jag har lagt ut till försäljning på tradera. Såg ut att vara värsta luffaren med skruttiga mjukisbyxor, och kartonger och massa påsar på styret när jag var påväg hem.
Jag är på jakt efter ett par rayban wayfarers också. SÅ snygga! Helst vill jag ha dem i matt svart, för det är väl inte bara i Thailand de säljs i matt svart? Vill inte heller betala ca 1500 för ett par, så jag ska kolla vidare lite på tradera. Vågar man ens köpa från Tradera? Vet ju inte om de är äkta därifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen