5 april, 10

publicerat i Vardagsliv
Det är med stor besvikelse jag tittar ut genom fönstret denna morgon. Mitt hjärta som just lättats från tyngden av stenen har nu blivit tungt igen.
haha
Så poetiskt!
Men som sagt, drömmer jag?! Hur fasen kan det vara så fint och vårit och helt plötsligt, som en bomb, så kommer snön.
Man blir ju deprimerad på riktigt. Hur länge ska det här fortsätta? När kommer snöstormen?
Jag som hade tänkt ta fram cykeln ur förrådet idag ju. Nu blir ju de planerna förstörda.
ÅÅÅH, vad ska jag ta mig till?
Förhoppningsvis kommer solen fram om några timmar och snön smälter bort innan några av er hinner vakna.


Stella, Alva och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen