25 april, 10

publicerat i Vardagsliv
Om några dagar är det redan maj. Fy vad tiden går fort! Eller jag ska inte säga fy, för jag är glad att det snart är sommar. Så jävla glad. Kan inte bli gladare. 

Nu är det bara knopparna på björkarna som ska komma fram, så känns det som vår. Älskar det. Värmen, knopparna, grönt gräs. VÅR!
Idag har vi varit ute i Herstaberg. Vi var även på Media Markt, men där hittade jag ingenting. Tänkte buda på en Iphone men den blev för dyr. De hade ju en auktion där, och motocross-uppvisning m.m.
Tog en tripp till Maxi och köpte present till Linnea som fyller år om några dagar. På fredag blir det eventuellt party för henne, och Madde och jag ska fira valborg som på gamla tider. Vi ska ta oss till Folkets Park och smyga in med en flaska vodka och dricka den i toalettbåsen. Nejvars, något sånt blir det inte tyvärr. Hade gärna velat återuppleva mina älskade, gamla minnen från fjortistiden.
Just det, på Mio fyndade jag riktigt rejält. Köpte muggar för 15 kronor styck, och tre stycken ljusgrejer. Också för 15 :- styck. Fanns mycket fint krimskrams och ljusgrejer på Mio i fyndhörnan.
Idag hade jag tänkt ta mina nya skor från Nelly, men kom på att jag inte orkar gå i dem i flera timmar. Det får bli en annan gång!
Liknar en jävla clown med de höga shortsen. Men jag gillart. 
De är från H&M och kostar 199:-
Klockan 19.00 blir det medelpass. Jag ska leda!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

sv: tack gullunge!

absolut, det fixar vi. vi får komma fram till en tid och en dag bara så är det löst :D

2010-04-25 @ 20:12:13
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

jaa du inte en aning :P det är mammas gamla somhon hade när hon var yngre :)!

2010-04-25 @ 21:40:06
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen