storhandlat

publicerat i Vardagsliv
Tja tja!
Nu är vi hemma! Har varit i Herstaberg och fått i oss lite mat, och så har vi varit och handlat en dammsugare och mat på Willys. Dammsugaren fungerar jättebra. Jag satte igång direkt och dammsög och den sög hundratusen gånger bättre än den skitjäveln jag hade innan. Så nu ska det dammsugas, varje dag! Kanske inte nu inom de närmaste dagarna, men senare när jag kan röra på mig ordentligt igen.

Här kommer bilder på de fina tavlorna Oskar fick upp

Tavlor med fina budskap köpte jag på Gallerix. 2 st för 99:-



Dessa New York-tavlor är köpta på Chilli. Den lilla för 149:- och stora för 299.-

Är glad för mina nya fina tavlor. Nu är det bara tavlor i sovrummet som fattas. Skulle behöva en stor klocka i köket, eller nån sorts anslagstavla. Får se vad det blir.

På lördag ska vi till Ikea. Ska köpa lite ljus och kanske nya glas och lite sånt där roligt småplock som vi tjejer gillar.

Snart är det Idol för hela slanten.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd å härmas med tavlan ;D

2009-09-25 @ 01:05:05
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen