snart sovtajm

publicerat i Vardagsliv
God kväll,
snart läggdags som sagt. Efter en ganska lång dag på jobbet ska det bli skönt att få vila mina stackars fötter och armarna såklart.
Har tagit några smärtstillande tabletter idag, och dom gör verkan kan jag lova! Men så fort dom går ut kroppen kommer värken, sakta men säkert.

Jobbar dag imorgon.. ska upp tidigt, tidigt. Slutar kvar över två och senare kommer Oskars mamma och ska hälsa på lite. Efter det ska jag och Oskar ta oss upp till mormor och hjälpa henne med virusskydd till datorn. Sedan vet jag inte vad som sker. Ellie ville träna på danspasset, men jag vet inte om jag klarar det än. Får klura lite på det.

Det har varit jätteroligt att jobba idag! Fråga mig inte varför haha, men det har det. Jag har varit så duktig så och fyllt upp massor i kyldisken och så gjorde jag rent kaffemaskinen. Det tillhör ju de dagliga rutinerna,  men ändå. Skönt när det blir uppfyllt och ordning och reda. Det gillar både jag och chefen.

Jack & Jones har inte hört av sig till mig ännu. Är faktiskt lite besviken :/ Vill ju jobba där! Men jag får vänta lite till. Än är inte hoppet ute. Får jag hoppas iallafall.


Kommentarer
Postat av: mamma

ring o fråga om dom har hunnit titta på din ansökan

2009-09-30 @ 07:36:52
Postat av: Anonym

gör som mamma janne säger, ring dom , påminn dom om att du finns! snälla häng med på afropower ist! haha.

2009-09-30 @ 12:16:45
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen