no cash

publicerat i Vardagsliv

Tjosan.. har haft brillorna på mig nästan hela dagen. Det har gått bra, dom har skött sig. Vet inte om jag har haft huvudvärk idag pga synen, glasögonen eller att jag är lite småsjuk, men det visar väl sig.

Jag var på stan nyss för att kolla hur mycket pengar jag hade kvar.. 148,50:- var vad som fanns kvar på mitt lilla konto. Det blev ingen väska, tyvärr. Är lite ledsen för det. Hade verkligen velat ha den där väskan från Gina Tricot. Du som känner dig manad kan väl vara snälll köpa den till mig eftersom jag har varit sjuk och allt, okej?
(Den är typ gråbeige och ser ut som en kuvertväska, men avtarbart axelband. 149 riksdaler. Finns även i svart och brun/beige)
Hoppas på att vara piggare imorgon. För då ska Madde och jag ha nostalgikväll här hemma. Ska bli najs!

Det var väl allt för idag. Kommer nog inte uppdatera mer när jag är hemma hos Oskar. Jag har inte varit där på evigheter. Har bara hållit till i min lya. Undrar om hans föräldrar känner igen mig?


Kommentarer
Postat av: Ellinor<3

haha, du kanske helt enkelt ska be din pojkvän om en väska? de kan han gott ge dig. Have fun i helgen.

2009-09-12 @ 10:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen