myskväll

publicerat i Vardagsliv

Linnea och Martin var här för en stund sedan och hälsade på. Vi drack kaffe och kollade lite på tv.
Idag var jag och Oskar på stan.. jag fick för mig att gå ner till Myrorna och kolla lite, jag brukar alltid hitta fina fynd där. Tex gamla tantväskor och plånböcker, och hittade även en idag. En fin gobeläng-plånbok för 35 kronor. ett riktigt fynd! Heter det gobeläng förresten? Sånt där gammalt tyg ser det ut som.. kan inte förklara, men jag slänger in en bild på plånkan senare. Jag hittade även ett bord på Myrorna. Vill inte ha mitt barbord och stolarna längre, känner för att sitta lågt och normalt nu.. och bordet jag hittade på Myrorna var precis ett sånt jag vill ha, fast träfärgat, och så kostade det bara 145. Lite skillnad. Iofs var det bordet jag egentligen ville ha från Ikea svart och kostade 1000:-, men det jag köpte idag ska jag måla om hade jag tänkt, och så ska jag köpa fina tygstolar. Blir nog jättebra det här kan jag tro.

Ellie ska komma hit och ha en liten myskväll med oss. Vi ska se på Idol och någon bra film hade vi tänkt. Ska gå ner till Coop nära strax och köpa lite gottigott. Det förtjänar vi va :)

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen