mot skogen!

publicerat i Vardagsliv
Imorgon bär det av till Krokek någonstans ute i skogen. Jag och Elke ska nämligen hem till Linnea och Martin o hälsa på. Ska bli trevligt o se hur ni bor nu era små rackare! Kanske ser vi Twilight? :D Hoppas på det.

Jag längtar tills jag får mina fina glasögon.. Orkar inte ha ont i huvudet mer nu alltså.. hoppas bara att huvudvärken försvinner när jag inte se suddigt på långt håll. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Jag dricker ju mycket vatten, så det kan ju inte vara att jag inte får tillräckligt med vätska.

Nu ska jag se färdigt filmen som är på ettan, sen ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite ur min sista Shopaholic-bok. En mycket bra serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen