jobbansökan

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag skrivit en ny jobbansökan. Jag har tyvärr ingen skrivare så jag vet inte hur jag ska skriva ut den, men det ordnar sig. Får skicka den till Oskar så får han skriva ut den hemma så kan jag gå runt och lämna in den.

Inte så stor chans att få jobb i dagens läge, men vad gör man inte.. På Pressbyrån vill jag faktiskt inte jobba hela livet. Jag vill jobba med något som har med skor eller kläder att göra. Men som sagt, i dagens läge kan man tyvärr inte välja sitt favorityrke.. inte nu när det är som det är. Man får ta det man får liksom. Men det är bra det med. Man lär sig ju och får nya erfarenheter och utmaningar. 
Det gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen