hemma igen

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag hemkommen igen.. var som sagt på stan med min lilla Ellieplutt. Jag tog inte med mig plånboken. Ett smart drag av mig tycker jag. Har nästan inga pengar kvar, och jag fick lön i torsdags. Nästa månad LOVAR jag mig själv NU att jag inte ska köpa något onödigt. Det måste jag komma ihåg och jag har bevis här i bloggen.

Snart börjar Idol. Sedan klockan nio ska jag väl se det programmet som alla andra ska se på måndagar.

Jobbet idag gick ganska bra. Idag var det ju inget tidningsarbete, bara beställningar. Det enda jobbiga var väl att armarna och handen var i arbete hela tiden, och att jag var tvungen att lyfta lite. Det blir värre de dagar alla tidningar kommer som man måste plocka upp och bära massor och allt sådant, som jag just nu inte klarar av så bra. Jag hoppas att chefen förstår, men att det inte ska påverka mitt arbete.

Puss och kram så länge 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svängomen på stan snutt. BLI INTE SJUK NU OCKSÅ HÖRRU! <3

2009-09-28 @ 20:00:31
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen