god kväll

publicerat i Vardagsliv
Hemma nu efter en låååång dag på jobbet. Det var mycket tidningar att plocka upp idag, blev klar vid fem.. så jag har haft att göra kan man säga.

Imorgon ska jag upp tidigt för jag och Elke ska gymma igen. Visst är vi duktiga! :) Sen ska jag på synundersökning. Kommer ju säkert inte ha något synfel.. eller så har jag det och det inte finns nåt att göra åt det för att det inte är så grovt. Då får jag väl stå ut med att inte se skarpt.

Mamma kom med en present till mig idag på jobbet. Ett jättefint nyckelskåp! Tyvärr glömde jag ju det på jobbet så jag kan inte hänga upp det idag. Får hämta det imorgon bitti innan träningen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen