glasögon

publicerat i Vardagsliv
Jag behöver nog glasögon. Har rätt ofta ont i huvudet, och det känner jag främst på jobbet, och det kan ju bero på många saker, men det som slog mig var att jag har nåt synfel. Jag ser ju bra på nära håll, men när jag ska se saker lite längre bort så ser jag ju, men jag behöver kisa med ögonen för att se skarpare liksom. Kanske inte är nåt man kan göra något åt, men en synundersökning skulle nog inte skada.
Jag tycker det är skitsnyggt med glasögon! Kanske inte dom där fula Harry Potter-glasögonen, men dessa kanske? Visst passar jag i glasögon! :)




Gå in på www.synoptik.se och se hur du ser ut i glasögon, vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen