duktig

publicerat i Vardagsliv

Nu förstår ni, så har jag varit duktig. Eftersom jag inte har någon dammsugare än så har jag sopat mitt hem ganska rent, och sedan har jag dammat av allting, och sist men inte minst så har jag skurat golven eller vad det heter. Så nu är det ganska rent iallafall.. det som fattas är ju trots allt en dammsugare, hoppas jag har råd att köpa en nu när jag får lön, annars vet jag inte vad jag gör :(

Får se vilket pass som blir bra senare. Det är ett klockan fem och så ett klockan sju. Fem vore ju bäst.



Nu strax ska jag dra med Oskar ner i källaren.. måste bära ner lite skit som jag inte använder nu. Har färgburkar kvar sen jag målade om här, och ett parasoll jag fick av mormor, men nu sitter jag ju inte på balkongen längre, så det ska ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen