danspasset

publicerat i Vardagsliv
Nämen hallå! Jag har hunnit se lite av det sista på Idol.. Danspasset slutade kvart över åtta så jag cyklade hem fort som tusan. Ja, vad ska man säga om danspasset då, det var kul. Mest kul hade jag åt att man inte kunde någonting av rörelserna och såg ut som en idiot när man höll på. Har nog aldrig garvat så jävla mycket på ett pass på friskis som då. Hahaha.. det var kul :P

Ska hoppa in i duschen efter idol hade jag tänkt, och kanske tänka på refrängen för idag. Ska ju jobba dag imorgon och ska upp klockan sex. Kommer väl inte somna direkt när jag går och lägger mig om jag lägger mig nu så här tidigt, måste vara riktigt trött för att kunna somna direkt.

Hörs imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen