angående hårtvättning

publicerat i Vardagsliv
Mitt hår är ganska torrt och slitet, så jag har börjat med en ny grej nu. Kom på mig själv idag att jag medvetet inte har tvättat håret de senaste 2 gångerna jag har duschat. Varför inte jävla äckel tänker väl ni? Men jo, därför att håret blir torrt om jag ska hålla på och duscha håret också varje gång jag duschar. Tränar jag varje dag och ska hålla på och tvätta håret vet jag inte hur torrt mitt hår skulle bli!

I tvåan på gymnasiet tvättade jag håret 1 gång i veckan, och då hade jag inte en tanke på att det fanns torrschapoo som tar bort det flottiga och det som ser fett ut i tex hårbotten, men förra veckan köpte jag Proffs torrschampoo som man sprayar, har även Dust it eller var det heter som gör att allt fett försvinner! Otroligt nog. Det blir min räddare nu när jag ska försöka vara lite skonsammare mot mitt hår.

Nu ska jag nog krypa till kojs,
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: madde

varför inte jävla äckel?? nae jag skoja bara ;) men var det inte i tvåan du körde med ägg och olivolja i hårinpackningen också?

torrshampoo är en bra uppfinning. ska nog kanske införskaffa mig ett sånt. men dust it? tycker du det fungerar? pussiss

2009-09-17 @ 13:12:31
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen