6 sep, 09

publicerat i Vardagsliv

God morgon, god morgon!

Fan vad dåligt jag har sovit inatt.. vet inte varför.. jag var ju trött men ändå kunde jag inte sova, och om jag somnade så vaknade jag rätt som det var.

Nu ska jag snart äta frullebulle och klockan elva kör jag pass på Friskis! Är inte så taggad eftersom jag hade så ont i huvudet igår och mådde inte så bra. Men det blev lite bättre under natten, och nu tog jag precis 2 huvudvärkstabletter så det ska nog gå bra!

Om  gårdagen då!
Jag och Ellie åkte ut till Krokek och lite in i skogen hem till Martin och Linnea. Vi kom dit och fick en liten rundvandring i deras hus. Sen satte vi oss i köket och drack kaffe i en timme eller något, sen bar det av in till affären för att handla ingredienser till våra pajer vi skulle laga. Det blev 2 st.. en tacopaj, och en med räkor och kyckling. Mumsfillibabba!




Här har vi Martin i egen hög person!


Linnea


Ellie


Och lilla PY


Här sitter vi med händerna på magen i full väntan på att få känna en spark!



Sist men inte minst så satte vi oss och kollade på film. Gissa vilken det blev?!



Nu måste jag äta frukost och ladda lite..


Kommentarer
Postat av: madde

fan vad duktig du har varit och typ tränat jämt som det ser ut. jag måste komma igång ordentligt nu!! synd bara att jag inte är såpass frisk att jag kan träna på gymmet. längtar tills på lördag!!Puss

2009-09-06 @ 10:03:32
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen