30 sep, 09

publicerat i Vardagsliv

Sista dagen på den här månaden. Nu kommer den riktiga höstmånaden och det blir bara kallare och kallare.
Just nu är vädret perfekt. Inte för kallt och inte för varmt. Riktigt höstmysigt :) Man kan burra in sig i tjocka halsdukar och fina höstmössor, och ha en lite tjockare höstjacka.

Det var lika kul att jobba idag med. Dagen gick fort och det var ganska mycket att göra. Armarna började värka, men jag tog 2 panodil och det hjälpte lite iallafall. Värktabletterna jag fick av mormor är snart slut, men jag ska nog inte ta fler såna efter att dom är slut, kan inte vara bra att ta så starka. Har ju inte jättejätteont längre, så det är nog lugnt.

Senare kommer Oskars mor hit. Vi ska fika :)
Sedan åker vi upp till mormor som sagt och hjälper henne med datorn. Hon har ju opererat sig. Kanske får ta en bild på hur hon ser ut nu. Massa blåmärken och svullen, fint haha.
Ellie ville träna afro med mig också.. det är mycket nu. Får se ifall jag hinner och orkar. Min kondis är ju tyvärr inte längre på topp, som den var förra veckan när jag tränade så bra!!
Fan för olyckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen