28 sep, 09

publicerat i Vardagsliv

Halloj!
Efter mitt lilla mail jag skickade ut till alla ledare igår så fick jag många mail tillbaks. Satt i en halvtimme och svarade på dem idag när jag kom hem från jobbet. Som tur var fick jag ingen negativ kritik, då hade jag väl sprungit iväg och gråtit eller något, känslig som jag är.
Känner mig lite ledsen över att jag inte kan leda mitt älskade pass idag. Men det var väl lika bra, mina armar får ju vila, och nu kanske det inte är så bra att anstränga sig ändå. Känner att jag har blivit lite sjuker på allting också.. förkyld och måste använda nässpray, annars kan jag inte sova!

Efter jobbet innan jag kom hem så gick jag och skulle kolla efter stickpinnar och garn till en halsduk jag så duktigt ska sticka. SVINDYRT! Måste ha lite grövre pinnar eftersom jag vill ha en stor och fluffig halsduk, och garnet kostade ju skjortan.. nej usch.. det kan jag inte lägga ut denna månad. Då blir det ju billigare att köpa en halsduk till och med.

Ellie ville få med mig att träna, men det gick inte, så ska gå en svängis på stan med henne istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen