17 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
Hallå..
är hemma nu. Var på stan efter jobbet och skulle lämna in mina ansökningar. Det gick ju bra! Eller inte.. fan. Jag lämnade in på ett ställe och det var tack vare att Sara stod där inne och jobbade, tänkte gå in och hälsa på henne så berättade jag vad jag gjorde och då sa hon till mig att lämna till hennes chef. Så så är det.. Resten av butikerna jag tänkte lämna till idag blev inte så lyckat. Det slutade med att jag gick in i butikerna och låtsades kolla på kläder istället. Dåligt av mig!
Ska ta mig i kragen och gå en runda när det inte är så mycket folk i butikerna. Kanske runt öppning eller stängning? När det inte är sån kö.
Det ska jag göra, jag lovar!

Tror ni inte idioten står i fönstret och hänger idag igen när jag kommer där på cykeln? Och såklart var grinden stängd. Jag vågar ju inte annat än att stänga den efter mig när han står där med mördarblicken.
Varje gång har jag lust att säga typ.. "vad fan står du där och glor hela dagarna för", eller om jag inte stänger grinden så ska jag säga "stäng grinden själv gubbjävel".

Ska snart åka och titta på katter med morsan..
hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen