16 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej hej bloggen!
Löning nästa vecka. Längtar jag? JA. Fast jag har lite ångest. Har beställt kläder och lite skit från H&M och tog det på Konto.. så man betalar av varje månad.. brukar ta så att man får 1 faktura månaden efter på hela summan, men nu kommer jag att betala lite i månaden.. om jag inte väljer att betala in allt.. men vi får se. Jag kanske annulerar beställningen denna gång igen?

Har precis ätit pomme och schnitzel eller hur det stavas.. längtar faktiskt till danspasset som är ikväll kvart över sju. Ska bli kul, har ju aldrig varit på det!

Imorgon eftermiddag ska mamma och ja iväg o kolla på kattungar, sen till Fiahemmet och kolla på katten vi hade sett där. Får se hur det blir med den saken. En till markatta i lägenheten, går det? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen