13 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
Jag är vaken, och jag lever!
Det var en rolig ikväll, mycket nostalgisk med Måns och Cascada dagen i ära. Men vi fick inte riktigt till den där känslan och allt det där som när vi var 18 och gick på Otten varje helg. Jag antar att dom dagarna är förbi, och vi har ju trots allt blivit lite äldre också. Gamla tanter till skillnad från dem som hänger på Otten. Känns det som iallafall. Man kan ju bara kolla på kläderna. Vi börjar redan täcka skavanker och visar inget kött, medans alla unga går i korta kjolar och skyhööööga klackar. Halvnakna..
Nog om det.

Madde kom till mig vid en halv åtta, och då tog vi första drinken. Hon har ju varit utomlands så hon hade med sig lite olika grejer.. den första drinken blev Rosa pantern. Madde agerade bartender igår kan man säga. Började måtta där med decilitermått och hela fadderullan, men drinken blev ju god, du var duktig! Sen fortsatte det väl så fram tills halv tolv då vi gick ut på gatan och väntade. På taxin då så att säga.. där mötte vi faktiskt på lite folk. Tro det eller ej, men jag är inte den enda ungdomen i dessa trakter, fast jag alltid trott det. Vi tog en taxi ner Manesa och tog en Strawberry daquiri. Så jäävla god! Sen gick vi vidare till Otten. Där blev det dans natten lång tills vi inte orkade mer. Då drog vi till Mc Donalds. Vi ser det som mat. Alltså med tanke på vårat lilla kontrakt vi har så får vi ju egentligen inte äta sånt, men det var ju bara pomme och hamburgare.. ;)

Nu har jag precis duschat.. väntar på att pappa ska komma hit och hämta mig, för det blir middag i Herstaberg idag igen, och Katrineholmarna kommer.








Kommentarer
Postat av: Ellinor<3

vad fin du var gumman :) ja korta taighta kjolar med high heels kanske är förbi dock.

2009-09-13 @ 21:16:39
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen