11 sep, 09

publicerat i Vardagsliv

Morsning korsning!
Visst är min nya blogg fin? Den är inte riktigt klar än. Om ni ser till vänster så ska det vara en liten info-ruta om mig, men Oskar har inte klurat ut hur man fixar det där snyggt än, så det får vara så länge.

Sitter här i mina glasögon och känner mig som en riktig nörd, men det här ska väl gå. Ska snart cykla till jobbet och öppna, och jobbar till klockan kvart över två. Sen KANSKE jag köper väskan på gina tricot, har inte riktigt bestämt mig än. Om plånboken får säga sitt så ska jag inte köpa den, men om hjärtat får tala så SKA jag ha den. Hur gör jag?
Efter jobbet ska jag antagligen vila, sen kommer Oskars mamma och hämtar mig efter jobbet, sen blir det att spendera fredagen i Kimstad. Härligt va?
Idol ikväll, det ska vi se Oskar, så du vet.

Ha en bra dag. Vi ses på Pressbyrån!


Bild från igår, till mamma som gärna ville se hur jag såg ut i nya brillorna. Dock så var jag sjuk, ej fixat, inget smink, ingenting. Så ja ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen