Mellis

publicerat i Vardagsliv
Lille sötnosen och Ellie har åkt hem nu. Eller gått kanske man säger. Melle åkte ju ioförsig i barnvagnen, men Ellie fick gå. Om hon inte hoppade i vagnen hon med? Hehe.
Vi gjorde inte så mycket.. satt i soffan och lekte med bäbisen, Oskar spelade Crash B, och så tittade vi lite på tv. Melle fick äta lite mat, sen blev han lite tröttis och då var det dags att gå hem.

Det var meningen att Oskar skulle åkt till skolan, men icke. Ellie och jag ville vara lite för oss själva, men det fick vi ju inte. Jag försöker övertala Oskar att åka till skolan på rasten, så han kommer lagom tills lektionen börjar igen. Men det går inte.. han kan inte övertalas när det gäller detta. Dålig stil!

Jag, Ellie, mamma och Gullevi har bestämt att vi ska åka till Ullared i november. Lagom att åka då för då kan man köpa julklappar. Jag lär få mycket i lön då med eftersom jag kommer jobba häcken av mig under oktober. Bra det.


Här har vi nog den sötaste ungen i världen! Han ville också spela.

Pälsmössan åkte av lika fort som den kom på.

Spelar lite med Oskar

Två söta bäbisar


Nu tänkte jag snart dra till affären och panta burkar. Har inga pengar.. stackars mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja han e go den lilla rackarn, men nu e ja barnfri, SKÖÖÖNT! aw panta purkar, stackare. Vill du träna ikv ?

2009-10-01 @ 15:02:45
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen