läggdags va

publicerat i Vardagsliv
Nu har det dammsugats och så har jag och Oskar ätit wook. Han står i duschen nu och det är väl dags för mig att snart krypa till kojs.

Madde skickade nyss bilder på oss från 2 år sen tror jag det var. Smala, snygga och fina vi var :)






På tal om något annat så måste jag fasen ta och klippa mig snart. Bara toppa håret för nu ska jag banne mig spara till långt fint hår! Kände mig inte snygg i kort hår, page typ, som jag hade förut. Jag har inte klippt mig på jag vet inte hur länge? Kanske var det någon gång i februari. Jag körde ju varannan eller var tredje månad förut, för att håret skulle hålla sig fräscht. Nu är det jätteslitet, så skulle säkert behöva ta en decimeter eller något. Hatar att klippa håret när det börjar ta längd.. men det är sånt som måste göras, annars växer det ju knappt alls.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: mamma

gullegull

2009-10-05 @ 08:11:10
Postat av: mamma

snygga brudar

2009-10-05 @ 08:19:19
Postat av: mamma

snygga brudar

2009-10-05 @ 08:20:55
Postat av: Anonym

2009-10-05 @ 08:21:59
Postat av: madde

jag tycker du passade i det där korta håret. du passar i långt också.. kommer ihåg typ ett år tidigare än de här korten hade du ju aaaaas långt hår!! det var fint :) men du är fin som du är och passar i allt :):):)

2009-10-05 @ 12:19:31
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen