kanoners!

publicerat i Vardagsliv
Sådär ja, passet gick ju kanon!
Jag hade satt på mig micken och fixat och tänkt på vad jag skulle säga i början och allt, och när jag ska börja prata så börjar micken knastra och det är något som är fel.. då var det kört med micken! Fick förklara så gott det gick, och när jag startade passet så skulle jag på nåt konstigt sätt ta av mig micken och midjebältet som hela skiten sitter i (var ju ingen idé att ha på sig den nu när den inte funkar tänkte jag), den fastnade och jag var tvungen att springa till min värd så hon fick hjälpa mig, det tog bara några sekunder, men kändes som en evighet.
Trots att jag körde hela passet utan mick så gick det som tur bra. Folk förstod att dom inte skulle göra som jag när det var armhävningar (eftersom jag inte kan göra ordentliga armhävningar just nu efter olyckan), så jag måste ha lett passet och visat bra :)
dutti jag är då, hehe.

Det här blev kanske ett konstigt och osammanhängande inlägg, men skitsamma..
på tal om annat då förresten!
Jag har nog slagit eget rekord. Jag duschar ju oftast i över en kvart när jag ska ta en "snabbdusch". Idag lyckades jag hoppa in och ut ur duschen på, hm.. ungefär 2-3 minuter. Bra va? Framsteg som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen