Hugo&Bella

publicerat i Vardagsliv
Sitter här med Bella och Hugo i soffan. Dom är och hälsar på och ska sova här tills imorgon. Vi har tittat på Idol nu, och Bella har sprungit runt nästan hela tiden och varit orolig. Hon springer till dörren, så jag antar att hon har hemlängtan. Annars är allt lugnt!

Passet som jag gick på idag var väl inte som förväntat.. tyvärr! Jag tycker att ledaren var bra, och det var väl bara det som gjorde att passet var Ok. Hade det varit en tråkig random person hade det varit astrist. Dock var han ingen Johan Oddman, men rolig var han iallafall. Haha.

Har även varit på Ikea idag med Oggebogge. Han behövde något att ha sina kläder i. Stackarn får ha kläderna i påsar, haha. Hittade en byrå, och jag fick även 2 runda mattor till köket.

Puspuss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka sötnosar. Ingen Daniella på pressbyrån idag heller ;( Saknar dig :)

2009-10-16 @ 23:29:53
URL: http://bebisinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen