godnatt

publicerat i Vardagsliv
Då var det bestämt och bokat! Det blir Ullared den 24 november, lagom tills att alla julklappar ska inhandlas. Gullevi kunde tyvärr inte ta ledigt, så det blir jag, Ellie och mamma Janne. Längtar :)

Ska snart tvätta av sminket och borsta tänderna. Jobbar dag imorgon, och efter det har jag inte bestämt mig ifall jag ska träna eller inte. Vore ju bra ifall jag kunde. Klockan 3 isåfall, och jag måste bestämma mig innan jag drar till jobbet imorgon för isåfall måste jag packa träningskläder och dra till Friskis direkt efter jobbet.
Tål att tänkas på..

Har inte heller bestämt mig för om jag ska till Herstaberg imorgon och sova över där. Mamma ska vara barnvakt till kusinen Viggo på lördag förmiddag, och det vore ju jättekul att träffa honom och leka lite.

Men allt det där tar jag imorgon, orkar inte tänka nu.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer bli himla himla kul (Y)

2009-10-09 @ 08:37:10
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag ska till ullared imorrn :D

2009-10-09 @ 19:53:50
Postat av: mamma

vad roligt det ska bli...kul att min bästis ska med okså

2009-10-12 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen