fin kväll

publicerat i Vardagsliv
God kväll!

Har precis dammsugat och torkat golven. Pedant som jag är måste jag fixa och styra så fort folket har gått hem. Det var mycket trevligt på mitt lilla Tupperware-party. Dom som kom var Madde, mamma, Linda, Ellie, Gullevi, Elizabeth, Kicka.. var det någon mer? Linda då såklart, hon som höll i det hela. Jag blev ca 600 kronor fattigare, men det är det säkert värt! Köpte en fyndig matlåda och en grej som skär saker (vet inte vad det heter, haha). Får även några extra gåvor för att jag var värdinna och för att folk köpte för ca 3000 sammanlagt :) Så det är kul! En mycket lyckad, trevlig kväll!
Tack mamma för brödet :)

Nu ska jag bara vänta på att golven kan torka så jag kan gå på dem igen, så ska jag ta och borsta gaddarna och lägga mig och läsa, och sedan somna. Det blir att gå upp tidigt imorgon. Ska betala lite räkningar innan jag går till jobbet, så det är gjort. Ska ju ev. jobba i helgen om det blir som tänkt.. inte det roligaste. Roligt blir det när lönen kommer för oktober istället, hehe.

 

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen