7 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Men heej, god morgon!

Jag var lite rädd igår när jag skulle gå och lägga mig. Lampan på byrån i hallen fick vara tänd, så det inte blev helt mörkt. Jag låg och läste korskord en stund, sen somnade jag med korsordet och vaknade en stund senare av ett högt ljud! Undrar vad det var? Usch. Knak, knak, bank, kurr..

Imorse däremot vaknade jag av arbetare högre upp i huset.. är ju inte så kul vid halv åtta på morgonen, sen somnade jag om lite och vaknade av att mamma skickade sms om när vi kommer.
Då slog det mig att Oskar sa igår att han skulle komma vid 8, och klockan var över 8, så då fick jag för mig att han och hans pappa hade varit med om någon bilolycka eller nåt. Ringde Oskar och vad gör han? SOVER. Jahaa.. men iallafall,
sitter påklädd och nästan klar och väntar på honom nu. Antingen tar vi bussen till Herstaberg och handlar på Willys eller Citygross, eller så kommer mamma och plockar upp oss så handlar vi på Willys i Hageby. Inte det roligaste direkt, fyfan.. tycker mer om Ingelsta. Kan kanske vara för att jag är uppväxt där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

willys i hageby är inte så bra tycker jag :/ aw söta ni var på kortet :D ses ikv.

2009-10-07 @ 10:11:46
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Linnea

sött foto ! =)

2009-10-07 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen