6 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Tjabba!

Är lite seg nu efter 3 dagars jobb i sträck. Det har varit lååånga dagar, mycket jobb. Äntligen ledig.

Om 2 timmar ska jag och Ellie träna, sen ska vi hem och duscha och mysa! Jag ska äntligen tvätta håret, äckel som jag är. Var många dagar sedan. Jag tvättar ju bara håret två gånger i veckan för att inte torka ut det med tvättning hela tiden..
Nu kan jag lova att det är så jävla fett. Men vad spelar det för roll när jag ändå har keps hela dagarna på jobbet? Det är ingenting som syns. Men iallafall, det ska bli skönt med en liten hårtvätt ikväll.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, ska smeka ditt fettiga hår :D haha

2009-10-06 @ 14:57:53
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen