4 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Fasen, det känns konstigt idag. Jag jobbar aldrig söndagar, så idag känns det som måndag. Men det är ju bara söndag. Veckan blir en dag längre nu när jag tror att det är måndag, jag får liksom en måndag till imorgon. Förstår ni?

Jag har som sagt jobbar idag. Oskar följde med och hjäpte mig massor med kampanjbytet, tack så mycket.

Igår spenderades dagen ute i Kimstad. Oskars mor kom och hämtade oss, och hemma hos Oskar spelade vi Viva Piñata hela dagen. Ett väldigt roligt spel för de yngre, men eftersom jag inte är så hajj på tv-spel så passar det mig bra. Skitkul verkligen :) Man bygger en trädgård och dit kommer massor djur som man ska ta hand om, så planterar man träd, blommor osv.. testa det. Inte dyrt heller.
Oskar passade på att rensa ur hans garderob. Mer än hälften av alla kläder han hade har han inte använt. Iallafall inte sen jag började träffa honom, så då är det ju ingen mening med att spara dem? Nej.. det blev en stor säck fylld med kläder till Dennis, Alex och pappa.
Dom har precis varit här och hämtat säcken.. vad glada dom kommer bli.

Ikväll har jag två bra program att se fram emot. Top model och Ensam mamma söker.

På tal om imorgon, måndag igen då. Jag ska inte träna. Det är inte för att jag är lat, utan för att jag måste ta hand om mina stackars armar som jag fortfarande har ont i. Det gör ont i dom när jag gör saker, och värre är det när jag hoppar och far. Ska försöka träna i veckan nu som kommer, dock ej imorgon. Måste verkligen få upp kondisen som just nu ligger på 0, och sedan bränna allt skit jag ätit under min icketränings-period.

Oskar (hans mamma i bakgrunden) på väg till Kimstad


Mina nya stövlar


Oskar har byxorna precis som man ska ha dem


Omg



Och så har vi dessa filurer som var här nyss


Nu är det Top model!


Kommentarer
Postat av: mamma

tacka oskar för alla kläderna...allt gick till dennis...en tröja kunde alex ha...det var ju jättefina kläder...dennis har en brun munkjacka på sej idag...tack gulleoskar.....vad glada alla ser ut när fam är o hälsar på el är det ngt bra på tv..ha ha...kram

2009-10-05 @ 08:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen