31 okt, 09

publicerat i Vardagsliv


Fasen så roligt Halloween-passet var imorse då! Ellie och jag kom till Friskis vid 11 för att sminka upp oss och klippa sönder lite kläder och tuppera håret. Sedan var vi klara och resultatet ser ni. Mycket vackert. Vi vann även tredje pris för bästa utklädnad, det ni! Haha, ett roligt pass iallafall. Såg nu när jag var inne på Friskis sida och kolla schemat att Amanda inte leder sitt pass imorgon, det som är så bra.. Får gå på något annat. Antingen klockan fem eller klockan sju. Fem passar iofs bäst eftersom det är Ensam mamma söker klockan 8. Eller ska man kanske ta och köra klockan 11 på lindas? Äsch.. bestämmer mig imorgon, orkar inte ställa klockan nu när jag är ledig....

Har tvättid kl 12-16 imorgon, sedan händer det väl inte så mycket mer.

Idag har det inte hänt så mycket heller. Oskar och jag har varit på stan och bara tittat, sedan köpte vi pizza och gick upp till Annelie och mamma och åt och såg på Polisskolan. Nu sitter vi här och är sociala.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt värre :)

2009-11-01 @ 11:01:19
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen