3 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Heej, vaknade för en stund sen. Det blev inte så sent igår. Jag var jättetrött så jag gick och la mig vid halv tolv och somnade så fort jag la huvudet på kudden.
Oskar och Alex var däremot  uppe längre. När jag vaknade halv tre för att gå upp och kissa så låg dom två och sov i soffan. Jag gjorde mina behov och gick sedan och la mig igen. Jag vet inte när Oskar kom och la sig men han låg i sängen när jag vaknade iallafall.

Imorgon ska jag jobba. Första söndagen sen den nya chefen tog över. Jag börjar 9.45 - 18.15, och imorgon är det kampanjbyte som det heter. All choklad och godis som vi har kampanj på ska bytas, och det ska skyltas om. Så det  är lite att göra imorgon. Får hoppas att det går bra och lätt med tanke på mina armar som inte klarar lika mycket som jag vill.
Jag funderar även på att låta någon hoppa in för mig på måndag. Jag är absolut inte i form för att leda ett pass känner jag. Dåligt av mig att inte ha tränat, men det är ju på grund av mina armar just nu. Jag är faktiskt inte bara lat. Men om jag låter någon hoppa in för mig på måndag så ska jag försöka träna så innihelvete så jag är på top till nästa måndag. Ska tänka lite på det innan jag bestämmer mig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo du har blitt lat, du kan faktiskt träna utan armar!!

2009-10-03 @ 10:54:19
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Linnea

snygging :)

2009-10-03 @ 19:18:46
Postat av: mamma

jag håller med föregående talare

2009-10-03 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen