29 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej!

Inatt blev det inte många timmars sömn. Oskar och jag såg nämligen en film som inte var så fin som jag hade velat. Jag brukar vara tålig och brukar vanligtvis gilla skräckfilmer, men den här var bara för mycket. Psykiskt alltså. Den hette Paranormal activity och handlade om spöken, andar, demoner..  Låter väl inte speciellt läskig, men eftersom jag tror på sånt så var den förjävlig. Det är ju inte så att man kan tänka att "äsch, det är bara en film, det är inte på riktigt", för det är just vad det är! Det händer hela tiden, och det var det som skrämde mig. Låg sömnlös i flera timmar, sen somnade jag. Det enda jag kunde tänka på var den där jäkla filmen. Usch.. jag som just hade vant mig att sova själv. Nu får jag börja om igen, och det lär ju ta flera månader efter den här filmen. Jag vill egentligen inte prata om det här, det kanske öppnar upp dörrar jag vill ska vara stängda, och ni som inte tror på detta alls tycker väl att jag är helt sjuk i huvudet. Men det får ni tro, jag är frisk.

Nog om det!
Var och tränade på passet klockan 17.00 med Ellie. Haha, det var inte nåt pass jag vill gå på flera gånger. Tråkig musik, tråkiga rörelser.. och det är ju det som gör nästan hela passet! Förutom ledaren då, om ledaren inte är bra så blir inte passet heller så bra. Så ett plus får hon väl då, Johanna, för bra ledarskap!

Nu hoppas jag på att komma på bättre tankar än den där filmen så jag kan somna sen, och alla andra nätter framöver.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vacker min vän

2009-10-29 @ 23:37:19
Postat av: alex

såg den i onsdags

2009-10-29 @ 23:43:42
Postat av: madeleine

sjäääääälvklart på måndag också :) vilken tid ska man träna på söndagar? vilket pass är bäst?

2009-10-30 @ 12:40:23
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen