25 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
God morgon!

Vad skönt det var att få sova en timma extra. Helt underbart! Har klätt på mig nu och ska snart börja fixa iordning mig. Ska ju jobba idag från 10-6, sen har jag faktiskt bestämt mig för att träna klockan sju. Eller bestämt och bestämt.. jag har packat träningsväskan och i bästa fall har jag inte ångrat mig när jag slutar jobbet. Känner att jag måste träna ikväll, så jag klarar av att leda mitt pass imorgon.

Om ni vill veta hur håret blev så kan jag ju säga att hårbotten blev illröd, och längderna förblev den hårfärg som var innan. Fan är det för fel på mitt hår? Snyggt att gå omkring så här med röd hårbotten och brunt hår i övrigt. NEJ. Men nu har jag fan inte råd att köpa mer hårfärg, så jag har inget val än att gå omkring så här.

Vi ses på Pressbyrån!

Några dagar gammal bild

Kommentarer
Postat av: mamma

det ser ju jättebra ut ju

2009-10-26 @ 09:00:25
Postat av: Daniella

ja men den bilden är inte tagen efter hårfärgningen.

2009-10-26 @ 14:40:42
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen