24 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Hade hellre legat kvar i sängen nu, men icke! Jag ska jobba 10-4 ungefär, sen ska min bror Alex komma så ska jag klippa honom. Ska nog ta en glutt på stan också. Det liksom kliar i fingrarna nu när jag vet att jag har pengar. Men ändå.. jag kan inte spendera dem. Har ytterst lite kvar att kunna spendera till mig själv, om ens något. Fan för fattigdom! Fan för mitt köpberoende. Jag blir liksom glad när jag har köpt någonting, vad det än är. Det stillar mitt behov för ett ögonblick, det känns bra. Ge mig något!!!
Haha.

Dricker kaffe nu och äter macka. Ska platta fågelbot innan jag beger mig iväg på cykeln genom stan till underbara Pressbyrån. Idag kommer inga tidningar, så det är inget sånt att ta hand om. Mer tid att pyssla med annat. Ska göra rent ugnen faktiskt, och börja rensa bland alla tidningar som egentligen ska göra imorgon, men det spelar väl ingen roll. Jobbar nämligen imorgon också, och på måndag. Sedan är jag ledig i två dar. Efterlängtade dagar.

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen