20 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag så jävla arg och ledsen!
Man blir anklagad och trycks ner psykiskt. Man gör bara dåligt hela tiden, inget bra. Allt är fel. Det ska vara si, inte så. Bla bla bla. Och inte gör han det bättre själv ibland? Han är ju preis som oss andra. Men vi ska minsann göra han till lags..
FYFAN.

Ska tillbaks till jobbet kvart över fem. Det har jag ju ingen större lust med, men en från Östgötatrafiken ska komma och utbilda oss lite i hur man gör med den nya maskinen. KUL. Nae, fyfan. Skulle ju ha tränat, men nu missar jag det tack vare det.

Och sugen på snus är jag också. Men jag har tydligen slutat. FYFAN.

Ska till Dennis skola med familjen sen och kolla på när de redovisat eller något. Ska ju iallafall bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Vi kan börja igen? :)

2009-10-20 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen