2 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Det har varit en lång dag. Gick upp kvart i sex, gjorde mig iordning och käkade frulle, sedan gick jag till jobbet. Det har varit ganska mycket att göra. Tobaksbeställning och plocka upp massor tidningar.. inte kul. Mycket kunder också nu när det är fredag och allt.

Efter jobbet mötte Oskar upp mig och vi gick till Systembolaget för att köpa lite bärs och cider som Oskar ska dricka. Jag ville inte dricka så mycket, ville bara ha en cider och så köpte vi Baja Päron som är mycket god att sitta och smutta på.
Efter det ville jag kolla skor, då gick vi till Skopunkten. Hittade några jag ville ha, men hade bestämt mig för ett par stövlar, så det fick bli bruna, fina, höstiga stövlar.

Nu är Alexander här. Vi ska dricka lite, spela tv-spel och kolla på Idol.


Mina fina stövlar. Köpta på Skopunkten för 299:-


Baja Päron. Systembolaget 149:-


Alexander. Herstaberg gratis:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som ridstövlar ;D myspysigt ni ska ha då :D hälsa. PUSS<3

2009-10-02 @ 18:17:31
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

snygga stövlar!

2009-10-05 @ 16:35:38
URL: http://preciiious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen