14 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Good morning sunshines!

Har sovit så gott inatt. Innan jag somnade låg jag och läste andra boken ur Twilight.. kom inte långt innan jag var tvungen att stänga mina gröna.

Nu är jag vaken och har precis bäddat iordning sängen. Hade tänkt dammsuga också, men det tror jag inte att jag hinner just nu, för jag ska åka och hämta Oskar på cykeln om 40 minuter på hans skola. Ja, skola! Tro det eller ej, men han ÄR i skolan idag.

Ikväll blir det ett jätteroligt aerobics-pass. Ellie följer självklart med :)

Jag hittade 500 kr som jag hade lagt undan till en resa, som jag hade glömt bort. Jag blev skitglad när jag hittade dom, för då hade man ju plötsligt 500 mer än vad man räknat med!

Tror jag ska dammsuga ändå,
puss!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag är väl jämt i skolan? :)

2009-10-14 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen