kul!

publicerat i Vardagsliv
Hej!

Är hemma nu från mitt underbara pass! Kul med så många bekanta som jympade. Madde, Emma, Ellie, Linn, Pappa och Tommy. Och de andra stammisarna förstås :) Haha, det var iallafall ett nöje att se pappa och Tommy - de koordinationsbefriade männen. Herregud, jag skrattade och försökte hålla mig för asflabb hela tiden. Kunde inte titta åt deras håll. Då kan ni förstå hur kul det var!

Imorgon jobbar jag dag. 6.45-14.15. Klockan halv fem är det Aerobics med Hanna E, det roligaste! Så det blir ingen step, men jag är glad för det. Hon kör ju på onsdag i vanliga fall, så det blir favoritaerobicspasset två dagar i rad. Vilken lycka!

Ska ta och duscha nu, efter jympans svettbravader, sen ska jag se programmet om Ullared!

Hugo (och Bella) var med och hälsade på igår. Har saknat honom!


Kommentarer
Postat av: mamma

synd att jag inte hann ..det hadde varit kul att se...hugo ser ju ut som en räv ju

2009-11-03 @ 12:19:06
Postat av: madde

han tommy var ju fasan värst. men det var är ju roligt att dom försökte i alla fall. :D

2009-11-03 @ 13:48:18
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen