jag vill ha

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag packat inför kvällens övernattning hos familjen i Herstaberg!
Har även packat ner cd-skivor och träningskläder. Ellie och jag ska nämligen till Friskis imorgonbitti och fixa lite med musiken till mitt nya pass. Sist var vi i stora salen och lyssnade igenom det jag hade spelat in. Vi muppade oss och dansade omkring i hela salen som två puckon. Men kul var det! Man fick släppa loss lite och göra vad man ville till musiken, det är skönt. Det blir väl något sådant imorgon med, men jag ska försöka få någonting gjort också i passplaneringsväg hade jag tänkt. Det är ju snart dags att börja sätta rörelser och bygga nytt pass inför nästa termin. Har bara ca 7 gånger kvar av mitt pass, sen är det en veckas uppehåll i december, sedan börjar det nya passet. Så det kanske är lite panik nu när jag tänker efter. Började jag inte i september förra året inför vårterminens pass? Shit. Panik.

Har även funderat på vad jag önskar mig i julklapp och när jag fyller år. Eller om du bara vill vara snäll och ge mig något. (detta är bara en provisorisk lista, den kommer mot all förmodan fyllas på och bli mycket längre)

Ljuslyktor i alla dess former och storlekar (finns underbara på Indiska)

Systemkamera (så jag kan ta fina bilder vid utlandsresor och på mig själv m.m) ja, jag är ego. Älskar att ta bilder på mig själv, haha.

Philips wake up light (En väckarklocka som jag vill ha, ganska dyr, men mycket värt det. Man får ett helt annat uppvaknande av den än en vanlig väckarklocka)

Pengar/presentkort till att byta golvet i badrummet. (blir ju inte så dyrt har vi ju räknat ut, och jag lär nog inte kunna spara till det eftersom jag ska på semester om några månader)

Allt som har med Twilight att göra (Posters, böcker, tavlor, nyckelring, ALLT) Ni vet att jag älskar Twilight.

Det var nog allt för denna gång. Och som sagt, listan kommer säkerligen att fyllas på.


Philips wake up light

Kommentarer
Postat av: o

billig önskelista :)

2009-11-04 @ 12:39:07
Postat av: emma

Haha jaa men visst är han en liten micke ändå? :D Åhh spännande, hur vaknar man med den där? Ja vaknar i stort sett aldrig av en vanligt väckarklocka haha :P



2009-11-04 @ 17:26:12
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen