hemkomna från stan

publicerat i Vardagsliv
Nu är vi hemma igen!

Vi har varit på stan med Ellie.. jag har köpt julklapp till mor och far, hoppas ni blir glada. Tror nog att jag bara har råd med en sak var, men det är ju som sagt tanken som räknas, inte sant? Köpte även present till Ellie också.
Oskar har jag inte köpt till än, vet ju inte ens vad jag ska hitta på till han. Finns ju massor att köpa, men jag vill att det ska vara något speciellt liksom. Han är ju ändå min älskling. Han kommer hem på måndag. Långt tills dess :(

Sitter och laddar ner New Moon nu. Sämsta kvalitèn, men vad gör det? Kvalitén första gången jag såg Twiligt, ettan då, vad inte den bästa heller. Ändå fastnade jag för den, och älskade den. Älskade Twilight..
någon som köpt bäddsetet med twilight till mig än? ;) Jag väntar förstår ni.

Jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll heller.. nån som inte har något att göra som vill pallra sig hit kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen