(:

publicerat i Vardagsliv
Har precis kört Step. Det kändes att det var längesen jag körde det, jag blev ju helt slut, stackars mig!

Har även tvättat idag. Det behövdes. Det är mest trosor och strumpor jag tvättar.. lite tröjor och mina jeansleggings tvättade jag idag för första gången, haha. Jag tror inte jag har tvättat mer än 6 gånger sen jag flyttade hit.. kan det vara så? Är jag så snuskig, eller sparar jag bara tvätten extra länge? Jag vet inte..

På onsdag nästa vecka ska vi hämta hem våran lilla chihuahua. Ja, ni hörde (eller läste) rätt! Från www.silverpilens.com, utanför Norrköping vid Ljunga. Var och tittade idag som jag skrev förut, och jag var förlorad redan innan jag hade sett de små krabaterna. Dock inte Oskar. Jag vet inte varför han har ändrat sig nu. Först ville han inte ha någon, men jag antar att mina ledsna puppy/(evil) eyes gjorde att han ändrade sig.
Ska bli trevligt :) Funderar på namn också. Oskar vill att han ska heta Messi. Jag tycker han ska heta Teddi eller nåt sånt puttinuttigt. Bara för det döper vi han till Kurt eller Sture istället.. lika bra för vi lär nog inte komma överens om nåt namn ändå.


Kommentarer
Postat av: madde

nae fyfan vad gulligt!!! är det den sista kullen ni ska ha av? ooh det blir ju som en liten bebis.



space cowboy - falling down

lady gaga - bad romance

shakira - shewolf

2009-11-17 @ 19:17:15
URL: http://madyliine.blogg.se/
Postat av: mamma

jaaaaa vad gullegullig

2009-11-17 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen