?

publicerat i Vardagsliv
Är hemma, svettig, och inte så orolig längre. Passet var jätteroligt - som vanligt! Och är glad att det är imorgon också, så man får en dos av aerobicsen. Vill nog blir aerobic-ledare en dag.

Och om ikväll,
jag ska nog sova hemma i Herstaberg. Det var ju längesedan jag var där nu, och det kan ju vara roligt att få träffa dem också. Jag tror att jag är så rädd just nu för att det inte var så längesedan jag såg den där hemska filmen. Jag tror att det lägger sig om ett tag, kanske några dagar, eller till och med veckor. Huvudsaken är iallafall att det går över. Nu har jag beslutsångest.. ska jag sova här, ensam och öva. Eller ska jag åka till Herstaberg och träffa min familj (då sover jag inte ensam)? Jag vill ju inte sova ensam just nu, eftersom jag har filmen i huvudet hela tiden, då tycker jag inte det är rätt att tvinga mig själv att sova ensam och må dåligt och vara rädd. Har jag rätt? Svar ja! Det blir nog Herstaberg inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen