6 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej,
är lite dålig på bloggfronten, jag vet. Men har inte haft lust att blogga nu ett par dagar alls, eftersom jag inte har mått så bra.
Men igår var Gullevi här, och hon har hjälp mig massor. Det finns inte något ont i denna människan, och så tycker jag alla ska vara. Tänk vad världen skulle bli bra då!

Ska snart på stan lite med Amanda. Ska även köpa dricka tills ikväll. Paulina från den döda staden (Katrineholm) kommer ju hit och vi ska partaja och ha roligt, vi två. Längesedan. Kommer ihåg när vi satt och drack öl på mitt rum, när vi var typ 14-15 år.. vi bara satt där, helt för oss själva. Nu blir det andra bullar. Vi ska iofs sitta här, men vi ska dessutom gå ut också. Lär bli kul. Får hoppas det iallafall :D

min vitamin-kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen