27 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Nyvakna, nyss utgågna, sitter vi i soffan jag och lillen. Fasen, vet ju inte vad han ska heta än. Har kallat honom lite för Milton som sagt, men jag vet inte? Han fick krypa ner bredvid mig inatt när vi skulle sova. Tyckte att han skulle känna sig ensam där nere på golvet. Nu när Oskar är borta finns det ju en plats över. Kanske hundra plaster för chihuahuor. Hehe..

Han både kissade och bajsade när vi var ute förut, mycket duktigt! Han har ju inte gjort något av det inomhus än så länge, ännu bättre gjort!




Jag funderar på vad jag ska göra idag.. Jag måste köpa klart lite julklappar om plånboken tillåter, men det ska väl gå bra. Ni vet, ni får inte så dyra julklappar från mig iår!
Måste ju även köpa present till Elke som fyller år på söndag.

Just det, gissa vad jag köpte för filmer igår?
My little pony. Snacka om nostalgi!


Det hela började med att jag köpte en film på CityGross för några dagar sen, men filmen är ju bara 50 min lång, och jag ville se mer. Då passade jag på igår när vi var och handlade.. Slog till på tre stycken till! Det är skönt att man kan få vara barn ibland också!
Eller vad säger ni :) Är jag töntig? Haha

Kommentarer
Postat av: Emma

lillen är så söööt =)



my little pony är ju superbra =)

kram emma

2009-11-27 @ 10:01:35
URL: http://www.emmajohanna.blogg.no
Postat av: bina

alltså ätaaaa han så sööt han är :D

2009-11-27 @ 18:04:36
Postat av: Martin

Han var faktiskt fruktansvärt söt!

2009-11-27 @ 23:51:33
URL: http://martinjimschenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen