26 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej hopp!

Är hemma nu. Idag har vi ju varit barnvakt till Viggo. Mamma kom och hjälpte till, och jag och Oskar for iväg och handlade mat och en väska/bädd till bäbisen. Efter det kom vi hem hit igen och sen åkte Oskar. Han ska nämligen till Barcelona i några dagar och kolla på fotboll.
När Oskar hade åkt kom Maria och hämtade Viggo, och jag och lillen följde med hem till Herstaberg. Han fick träffa Bella och Hugo. I början morrade dom allihop, men sen gick det bra!
Jag fick mat. Skönt med lite riktig, hemlagad mat som mamma gjort. Inte ofta man får det nu längre tyvärr.

Har inte tränat på flera dagar heller.. men det kan faktiskt vara skönt att vila kroppen lite känner jag. Har ju inte heller sovit så mycket de senaste dagarna, så imorgon ska jag passa på att ta en sovmorgon om lillen behagar. Nu ligger han här bredvid mig i soffan och myser.

Var precis inne på TV.Nu. GLEE är ikväll! SKITBRA ny serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen