21 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
God morgon, god kväll, vad säger man så här dags?

Ellie gick nyss. Fasen så synd, vi som har haft så kul! Haha, kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon. Bra, då slipper jag träna... hehehe. nooot. Men iallafall. Har ju jobbat idag. Ellie kom förbi på en kaffe sen gick vi hem hit. Vi har inte gjort så mycket. Sett på tv, larvat oss, skrattat. Ja, en vanlig dag för oss och våran humor. Om man kan kalla det humor.

Jag ska se film nu tror jag. Känner inte för att gå och lägga mig än. Imorgon är det nämligen ändrade planer. Kort sagt så stannar jag i Norrköping i helgen. Orkar inte dra historien varför jag inte ska åka. Så nu vet ni det, ni slipper inte mig!
Imorgon har jag iallafall planerat att ta mig i kragen och fixa den sista musiken till passet. Måste verkligen bli klar med det där, så är det en sak ur världen, eller hur säger man? Ska träffa Ellie och Melle imorgon också, sen kanske jag ska dra ut till Herstaberg och träffa familjen.

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen