11 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej alla!

Natten har spenderats i Herstaberg. Sover inte så skönt i bäddsoffan, men den får duga. Bättre där än ensam iallafall. Jag gick över till Linda och drack kaffe, sedan kom hon över och så såg vi på Mean Girls, och drack lite mer kaffe.
Pappa har precis skjutsat hem mig, och nu sitter jag här och väntar på Oskar. Köpte med mig en choklad hem, men den ska jag träna bort ikväll på aerobicsen. Ikväll är det ju även Greys Anatomy, längtar!

Jag har massa bilder på datorn i Herstaberg. En liten del, men tillräcklig, har jag beställt framkallning av. Ska sätta in i album hade jag tänkt. Man vet ju aldrig ifall bilderna försvinner och då kan det ju vara bra att ha bilder framkallade så inte alla försvinner. Tänker även på mina barn och barnbarn. De vill nog se vad jag hade för vänner och hur jag såg ut när jag var ung, och då är det roligare att sitta och bläddra i fotoalbum än på datorn. Det kanske inte ens finns datorer om 50 år :P

Jag bad om låttips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen