1 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej!

Redan första november. Nyss var det sommar och grönska, nu är det kallt och trist. Och snart är det vår igen. Så går det runt, hela livet.

Tack vare att Ellie hade med sig ett rött läppstift i lördags till Halloween-passet så gick jag och köpte ett igår. Riktigt fint med röda läppar. Lite glammigt nu till vintern. Tog två bilder som ni ser, dock inte så glamorösa. Var inte fixat eller något, men ville bara visa :)

Snart ska det lagas tacos och så ska jag se Ensam mamma söker. Vad annars? hehe. Bästa programmet i veckan förutom Greys Anatomy då förstås.

Pappa, Dennis, Alexander, Tommy, Hugo och Bella var här för en liten stund sedan. Och vet ni?! Haha, garvar nästan ihjäl mig, men pappa och Tommy ska gå på mitt pass imorgon. HAHAHA. Pappa har varit med en gång förut och det var svårt att hålla sig för skratt, och nu ska man se Tommy hoppa runt där. Hur ska det gå? Det återstår att se imorgon, men kul ska det bli iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen